Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 15 mars 2008

    Fjollträsk dag 1 och lite dag 2

    Är i Stockholm denna helg och just nu sitter jag här hos Erika och Lars E och diktar. Erika åkte just iväg för att ta en körlektion. Hoppas det går bra. Lars E är borta på ett jobb. Så jag sitter här själv just nu, men ska strax iväg och luncha med Lars K på nått asiatisk matställe på söder. Sen ska jag iväg på friluftsbutiken Addnature som har en butik här på söder. Det har även en hel del klätterprylar :-)

    Igår kväll var jag och Lars E på utestället Debaser som ligger vid Slussen. Där spelade det för mig okända bandet Pascal. De var väl skapliga enligt min smak. Lars köpte två skivor av dem och de blev överlyckliga :-)

    Nä du lär jag in i duschen så jag blir snygg. Hej!

    Inga kommentarer: