Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    måndag 17 mars 2008

    Fjollträsk dag 3 (söndag)


    På söndagen vaknade jag med lite "skallebank". Men en ipren och sen var det ett minne blott. Dock kände jag mig allergiskt. Det är nog vår på gång i Sthlm.
    Efter vi ätit frukost så blev det en joggingtur in till Drottninggatan tillsammans med Lars E. Där gick vi in i en träningslokal som Lars hade tillgång till via sitt jobb. Vi spelade badminton i en timme. Jobbigt. Lars var otroligt duktig och i början hade jag inte en chans. Men i sista setet så pressade jag honom till 20-22. Jag hade dock ledningen med 20-17 som jag tappade. Testade att spela i tåskorna också lite. Det kändes annorlunda.

    Sen joggade vi hem och "badade" i deras badrum. Var för sig alltså. Sen bar det av till några kompisar som hade födelsedagsfest. Kakor vankades det. Väldigt gott.
    Ja, det var den helgen.
    Lite träningsvärk idag vill jag lova ;-)

    Badminton

    Inga kommentarer: