Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    måndag 3 mars 2008

    T-shirt


    För att hitta på nått att göra så kom jag på att jag skulle kunna göra mig egen kent t-shirt att ha på deras konsert på fredag. Så jag köpte en billig men snygg svart t-shirt på H&M och sen tygfärg på Panduro. En sorts färg som sväller lite, så att det blir lite volym. Idag testade jag på en gammal t-shirt hemma som jag inte är rädd om. Blev ganska kladdigt för jag gjorde en snabb mall för att snabbt testa. Det ska ta ca 12 h för färgen att torka, så imorgon bitti lär jag nog se ett resultat. Sen ska man tydligen stryka på baksidan av trycket för extra volymeffekt. Jag ska nu tvätta tröjan jag köpte som jag ska ha till det riktiga trycket. Man ska tydligen göra det för tyget kan vara behandlat med nått. Fridens!

    3 kommentarer:

    Anonym sa...

    Det såg fint ut det där. :)

    Anonym sa...

    Jag vill också ha en!

    Kroppsdelar.nu sa...

    Hehe. Ja, du får lägga en beställning. Fast du klarar nog av att göra en själv. Det är inte så klurigt. Det luriga är att få trycket rakt och att det inte blir kladdigt :-)