Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 16 mars 2008

    Fjollträsk dag 2 (lördag)

    På lördagen i Sthlm så lunchade jag med Lars K på en Indisk restaurang på Söder. Ett sånt ställe där man får in maten i en bubblande gjutjärnspanna. Gott men starkt.
    Sen letade jag mig till Addnature och där var det rea. Men i vanlig ordning så hittade man inget på rean, utan istället nått som det inte var rea på. Nämligen ett par tåskor. Kan användas att jogga i på ett joggingspår, klättra i, bada med eller övrig vattensport. Kunde tyvärr inte låta bli att köpa dessa. Inte helt gratis, men de var iaf billigare än Lars E:s fomgjutna hörselproppar.

    Efter detta så ställde jag in gps:en på drottninggatan inne i centrum. Det skulle vara ca 2 km att gå och det funkade finfint. Vilken gudabenådad produkt! Gick runt lite där inne och köpte bland annat en cd-skiva (som jag dock av misstag råkade bryta av innan jag provspelat den) och sen möte jag upp syrran som kom med tåget från Strömsund. Roligt. Vi hade en liten middagsdate.

    Sen gick jag tillbaka till Lars och Erika och vi gjorde kladdkaka. Vilken utsökt rackare det blev. Mums. Kollade sen på melodifesivalen. Jag höll på Sanna men det blev ju inte hon som vann. Däremot vann Timrå 3:e segern mot Modo. Bra gjort. Nu 3-0 i matcher bäst av 7.

    Sen blev det kortspel och efter det var det dags att kryp ner i "lusasken"

    Indiskt

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Det låter frätande det där... ;P