Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    onsdag 24 september 2008

    MTB

    Pga benhinnebekymmer så blev det ingen löpning idag. Det blev mountinbike (MTB) i skogen upp till Högbo. Tänkte att det skulle bli bättre träning att cykla i skogen samt att det inte skulle dra lika kallt. Var stundom rena "November-kåsan". Och jag irrade omkring i skogen över myrar och över broar, men sist kom jag fram vid en bond-gård och slutligen ut på landsvägen. Sedan tog jag cykelbanan hemåt. Det blev ca 15km.

    Igår då jag var ute och joggade lite och kom tillbaka in i trappuppgången så tänkte jag; -Fan, va illa jag luktar efter detta passet. Men då var det surströmmings-rejs i kvarterslokalen. Usch, för rutten fisk. Det var bara att skynda sig upp och gömma sig i lägenheten.

    P.S. Grattis Kenny&Alexandra till er dotten Isabella :-D

    Inga kommentarer: