Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    tisdag 19 februari 2008

    Miniläger

    Idag på eftermiddagen hade jag och Lars K ett miniläger i Högbo. Lars åkte hit över dan idag. De har ju ingen snö och skidspår i Stockholm, så därav denna lösning. Vi löste ett 2-timmarskort och hann med att åka 30km. 1h 41 min och 57 sekunder sanna mitt ur på så det får man var anöjd med. Vi var i spåret från ca kl 14.30 och framåt i 2 timmar Mest äldre farbröder här vid denna tidpunkt. Inte så mycket folk över huvudtaget så det var kanska rymligt. Spåren var väl rätt så skapliga. En arbetskollega till mig var även här och körde. Han ska åka öppet spår 90km på måndag. Imponerande!
    Efteråt bjöd lars mig på middag i Gävle. Gott och behövligt.
    Go natt!

    Inga kommentarer: