Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 10 februari 2008

    Björn Ferry


    Ja, då var skidlägret avklarat och det blev 50 km skidor fördelat på 3 st skidpass. Larsarna var bara här i Sandviken i 24 timmar så det var effektiv tid.
    Lars K:s kompis Erik (som förresten även Lars E och jag känner) som bor i Gävle dök också upp vid skidspåret. En riktig hejare på att åka. Nybliven pappa, så det kanske var därför? Erik sa att han alltid tyckt att jag varit lik skidskytten Björn Ferry till utseendet och att jag även pratar som honom. Detta skulle tydligen blivit extra tydligt nu då vi var i skidspåret. Jag har aldrig tänkt på att jag skulle vara lik honom, men kanske? Han är ju duktig, så jag får ta det som en komplimang. Han är precis som mig född -78
    Det gick för övrigt inget vidare för Björn Ferry i skidskytte-VM i Östersund idag då han bara blev 16:e man. Men han kommer igen på tisdag får man hoppas.
    Bifogar en fimsnutt där det var tänkt att vi skulle säga "skejt" samtidigt. Det blev dock osynkat. Även en bild på Ferry så ni får bedömma likheten ;-)

    1 kommentar:

    Kroppsdelar.nu sa...

    Tja Lars E! Nu har jag skaffat The Hives senaste album så nu ska jag lyssna in mig :-)