Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 16 februari 2008

    "Jag vill fisa Mattias Nilsson i ansiktet"


    Sara gjorde som hon brukar då det gäller att bära saker. Dvs, bära så mycket hon klarar av och man ska helst inte försöka hjälpa henne. Här är hon på väg till sopsorteringen. (Nu kanske ni undrar varför jag inte var med, men jag drog mitt strå till stacken genom att disk av diskberget samt köra 3 tvättmaskiner.)

    Skidskytte-VM i Östersund blev ju inget medaljregn för Sverige. I stafetten idag så fanns ju vissa förhoppningar men Mattias Nilsson sköt tyvärr bort oss på tredje sträckan. Man var lite besviken då. Kan citera det en kompis skrev till mig i ett sms: "Jag vill fisa Mattias Nilsson i ansiktet".

    Nåja, några glädjeämnet fanns ju iaf i dag. Charlotte Kalla kom trea på längsskidor idag och Timrå vann mot HV71 med 3-0.

    Inga kommentarer: