Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 3 februari 2008

    Bilspel



    I helgen hade vi besök av Johan. Det var trevligt och det blev lite av en favorit i repris eftersom vi precis som för 8 år sedan spelade rätt mycket bilspel på datorn. Då hette spelet Need for speed. Nu är det GT Legends som gäller (fick det av honom). Ett roligt och snyggt spel. Bifogar en film där jag inte tar kurvan så bra.

    Vi var även till valbo och för en gångs skull så vann Johan "impulsköpsligan". Men då hade jag lämnat ett stort handikapp, för jag glömde min plånbok hemma.

    Sedan köpte vi även varsin 500GB nätverkshårddisk (som jag anslöt direkt på router) med ftp-funktion. Verkar fungera bra, men man har lite funktioner till att lära sig. Men det blir nog väldigt bra.

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Det såg ju lattjo ut! Man ska nog investera i nån spelkonsoll tror jag. Fridens!