Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    onsdag 18 juli 2007

    USA - 18:e juli - Hemfärd

    Idag var det tyvärr dags att åka hemåt. Vårt plan (SAS) gick hemåt vid kl 17.20 och vi blev skjutsade till flygplatsen av Kenny och Alexandra.

    Jag köpte en dubbel espresso på flygplatsen. Det komiska var att jag fick typ en enkel espresso men i två pappersmuggar som var istoppade i varandra. Jag ifrågasatte detta, men de hävdade att det var en dubbel espresso. Hon i cafeét (Starbucks) sa att hon var från Italien och hade koll på detta så det var ingen mening att tjaffsa mer angående detta. Gott var det iaf. Men jag har för mig att en dubbel espresso i storlek är som två vanliga espresso. Det vill säga samma styrka men dubbelt så mycket.

    Inga kommentarer: