Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 30 augusti 2009

    4 snabba

    I dag då jag kom hem från jobbet, så käkade jag lite. Lade mig sen ca 10 min på spikmattan. Otroligt bra grej den där mattan. Man slappnar liksom av och sen får man mer energi.
    Sedan tog jag mig till Trebo och sprang 4km där. Tänkte att jag skulle försöka springa rätt fort, så jag öppnade faktiskt första kilometern på under 4 min...
    Det gick ju faktiskt skrämma liv på den gamla kroppen.

    Så här såg det ut:

    2 kommentarer:

    Unknown sa...

    Schyssta kilometertider där Jonas! Jag hoppas att du hade förstånd att vara slutkörd efteråt i alla fall ;-)

    /Ragnar

    Kroppsdelar.nu sa...

    Jo absolut. Hade inte kunnat springa 6km till idag. Hoppas det blir bättre. De här svinen som springer 10000m på friidrott har väl typ 2,5min/km. Det är äckligt :-)