Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 8 februari 2009

    I ospår maxpuls snabbt når

    Idag/i natt har det snöat massor. Åkte ändå till skidspåret. 15km-spåret var till hälften spårat. Men det var tungt och tog över timmen att åka. -5gr ute men inte direkt blåsigt. Testade knepet med camelbak:en jag skrev om igår. Det funkade fint. Även facket för överarmen från Emma testade jag. Det hade dock vissa tendenser att glida ner, men det ska nog gå justera till.
    Sen testade jag även kontaktgelen till pulsbältet och den verkar fungera. Jag fick en bra puls. Men idag fick man högre puls pga det tunga föret.
    Bara att ladda om till kvällens innebandy :-)

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Jag vill också ha snö *-)
    Kul att presenten funkade :)