Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 31 januari 2009

    Spotify

    Igår så hämtade jag min syster vid bussen direkt efter jobbet. Sen, osocial som jag var så åkte jag upp till Högbo och åktet 15km. Åkte 10 km-spåret med Blixtabackarna (som är riktigt tunga backa) och sen 5km inne på det konstfrusna spåret. Det sistnämnda spåret höll helt klart bäst klass, men det var inget större fel på 10km heller.

    Sen lirade jag och syrran lite nintendo wii. Hon tipsade mig också om programmet "spotify" som är ett musikprogram man laddar ner till datorn och sen har man tillgång till i stort sett alla låtar. Låtarna ligger inte på ens dator utan streamas dit. Detta funkar mycket bra och är också lagligt. Kruxet är dock att man måste ansöka och sen få en inbjudan och det kan dröja. Men prova gärna att ansöka, för jag tycker det verkar bra.
    Nu blir det tårta.

    Nedan syns träningsinfo från 15km-träningen på skidor igår:

    2 kommentarer:

    JonasW sa...

    Duu. Titeln är ju felstavad!
    :)

    /Dryg-aset som kommer förbi imorgon.

    Kroppsdelar.nu sa...

    Hehe...nu är det justerat. Ses i morgon