Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 22 augusti 2008

    From hard rock to diesel



    Igår var jag på grand hotell i Stockholm med jobbet. Det var trevligt. Rolig hotelldirektör som till och med trollade lite.
    Eftermiddagen bjöd på olika föredrag. Bland annat så sas det att mitt jobbs ambition inte är att bli störst utan bäst. Även den nya sloganen som står i detta blogginläggs rubrik introducerades.
    Middag i form av buffe åt vi på en skärgårdsbåt.
    Tillbaka på hotell så bjöds vi på trolleriunderhållning av John Houdi känd från tv. Otroligt rolig och duktig snubbe. Han sa bland annat att om babben larsson och tomas brolin skulle haft en son tillsammans så skulle det bli han. Det stämde ju iof rätt bra för en sån korsning liknade han.
    Idag hälsade jag på lars k tidigt och vi kollade på os. Skoj skoj. Vi lunchtid mötte vi upp lars e och lunchade tillsammans. Underbart är kort!
    Sen os igen, men det gick dåligt för sverige idag.
    Efter det så åkte jag in på runners store och köpte ett par nya löparskor. Ett par otroligt sköna addidas. Inte gratis men vilken passform. Även löptestet på bandet visade att denna sko skulle passa mig bra. Hoppas det stämmer för nu ska jag träna för att springa genomloppet i sthlm i oktober. Får väl se hur det går.
    På platespottingfronten har det gått bra. Såg 020 igår och idag har jag sett 021-023

    Inga kommentarer: