Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 5 juni 2010

    Stjärnsund och enhjuling träning 13

    Idag åkte vi en dagstur till Stjärnsund som ligger i Dalarna. Det har sagts att det ska vara vackert och mysigt där och det stämde. Sen hade vi också väldigt tur med vädret. Den kände sångaren Fredrik Swahn bor här. Vi såg honom faktiskt då han gick förbi på vägen bredvid där vi hade vårt "läger". Jag hejade men inte han. Han kanske blev skeptisk då han såg en enhjuling...

    Den cykel hade jag naturligtvis med mig så att kunde få dagens dos av cykling. Det var ganska svårt att cykla här. Det var knölig asfalt, lite kuperat och på vissa ställen grusväg. Jag cyklade även på gräs, men då fick jag Kanadagåsskit i däckmönstret.
    http://connect.garmin.com/activity/35776896

    Testade även det mobila bredbandet från 3, men detta hade ingen täckning här. Oväntat! Provade även om växelriktaren (12vdc till 230vac) fungerade till att driva min bärbara dator, men det fungerade ej .Däremot har den fungerat till andra grejer jag testat.




    Inga kommentarer: