Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 26 februari 2010

    Lång pass blev kortpass

    Skulle åka ett längre pass igår (över 20km), en vecka innan skejtvasan. Men det gick inte alls. Ingen ork. Fick kämpa mig runt och fick till slut ihop 10km. Tror jag sovit för lite i och med OS. Skönt att detta OS snart är över. Så formen känns inte alls nått bra. Ska testa imorgon lördag utvilad istället. 30km skejtvasa tar man sig ju runt även om formen inte är lysande, men det är roligare om det går lätt och fort runt. Men sen beror det ju också på vallan och föret.
    Nu har det ju kommit 1 dm snö i natt, så snö finns det gott om. Sen har jag fortfarande lite ont i min tå. Den började gå över, men då råkade jag sparka in den i en pall igår..

    Så här åkte jag igår:

    Inga kommentarer: