Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 12 april 2009

    Påskafton och Påskdagen

    Igår (påskafton) gjorde vi följande:
    • Åkte till Hofors på Tigréns möbleer och kollade in soffor.
    • Lunch avnjöts i form av en påsksmörgås och påskmust på Konditori Marangoni.
    • Bytte till sommardäck på bilen i det härliga vädret. Skönt att få detta gjort.
    • Jag och Sara bytte till sommadäck på våra cykel. En komisk grej var att jag nu hittade en däckavtagare som vi tidigare tappat bort. Denna låg inuti mitt vinterdäck. Jag har tyckt att hjulet varit lite ojämnt och nu vet jag varför ;-D . Sara passade även på att tvätta sin cykel.
    Idag (påskdagen) har vi gjort detta:

    • Åkt till Mio och kollat på soffor. Vi fann en soffa vi tyckte mycket om. Tyvärr blir priset så högt på denna så det känns inte bra. Vi får kolla vidare.
    • Beställde kinamat till lunch.
    • Sen har vi cyklat en runda på ca 17km i det varma vädret. Via programmet nokiasportstracker och min mobil med gps så fick man fram hur vi cyklade.
    • Nu blir det strax middag i form av korv med bröd.
    • Sen troligen någon form av film i afton.

    Inga kommentarer: