Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 5 december 2008

    Innebandyklubba

    I söndags då jag spelade innebandy så fick jag rätt så ont i nedre delen av ryggen. Så nu ska jag testa med en längre klubba. Dollarstore säljer nämligen en variant för 150kr som är 99,5 cm lång. Den klubba jag brukar ha är ca 94 cm lång.

    En innebandyklubba från Dollarstore lär ju naturligtvis inte vara "top of the line" men det är ett billigt sätt att testa om en längre klubba känns bättre. En ny klubba av ett bra märke kostar ju över 500kr och uppåt. Denna klubba känns faktiskt inte så tung som billiga klubbor brukar vara. Frågan är ju hur hållbara den är. Risken är väl också att den kommer kännas för lång och man blir klumpig och fastnar i allt, men det märker jag på söndag.

    Det står en text på klubban att den är certifierad... Undrar om det är sant?

    2 kommentarer:

    Anonym sa...

    Inge vidare att vara kass i ryggen. Lycka till på Söndag!

    Kroppsdelar.nu sa...

    Känns rätt ok nu. I kväll blir det många mål hoppas jag.