Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 10 maj 2008

    Kestin


    Igår var vi på bio igen. "What happens in Vegas" blev det. Det var väl en rätt förutsägbar romantisk komedi men den var väldigt rolig. Jag ger den 3 kroppsdelar av 5. Har blivit rätt så mycket bio på sista tiden, men det är ju kul så vad gör det. 22:a maj har ju nya Indiana jones filmen premiär med min favoritskådis Harrison Ford :-)

    Köpte lite ny allergimedicin igår som jag ska prova med:

    Kestin allergipiller och nässpray med cortsin som heter "Flutikason Teva". Lustiga namn de hittar på.

    Av allergimedicin kan man som en biverkning få muntorrhet vilket kan leda till hål i tänderna, så där är ju en elandborste bra. Den vi har haft förrut börjar hålla laddningen så dåligt så jag hittade en ny "Braun" på on/off:s webbshopp för 99kr + frakt 49kr. Som hittat. Hoppas den funkar bra också.

    Nä, nu ska jag nog väcka Sara och äta lite frukost.

    Inga kommentarer: