Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 20 juli 2008

    Åre

    Nu sitter man på Hotell Granen i Åre i väntan på morgondagens forsränning. Jag har inte alls varit många gånger i Åre fast jag kommer från Jämtland. Vi hade ju stuga i Bruksvallarna förut så man var ju alltid där på vintrarna förr.
    Åre är som en stad i miniatyr för det mesta finns här.
    Dock så är var det ingen höjdare att bli hungrig kl 21.02 på en söndag . Jag åkte runt hela Åre efter nått att tugga på. OK och Max stängde kl 21, Ica kl 20 och vårt hotell var öde. Mitt sista hopp stod till kiosken times på hotellet Holiday club. Så med mina sista krafter kravlade jag mig dit och till min förvåning och glädje så var det öppet. Det slutade med en smörgås, loka och en chokladkaka. Så nu var kvällen räddad. :-)
    Nu batman begins på tv3.

    Inga kommentarer: