Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 10 november 2007

    Sömn


    Det här med sömn är en lurig grej. På veckorna blir det alltid att man sover för lite så det försöker man ta igen på helgen genom att sova extra länge då. Detta brukar resultera i att jag brukar få huvudvärk och känna mig allmänt seg hela dagen. Natten till idag lördag provade jag att sova ca 9 timmar. Jag var ganska trött då jag klev upp men blev ganska snabbt pigg. Och ingen tillstymmelse till huvudvärk. Så detta kanske är melodin...
    Men nog är det allt skönt att sova ut länge. Småbarnsföräldrar har nog dock ej detta problem utan går väl antagligen alltid runt som trötta zoomier eller så förändras man som människa då. Mina föräldrar verkar ju trots allt inte sova så många timmar per natt. Om detta är en kvarleva sen jag var liten och låg och skrev och härjade i min spjälsäng så de fick dålig sömn eller om de inte behöver mer sömn kan väl bara de svara på. Eller så vill de fånga dagen och har mycket som skall göras...
    Nåja, nu ska jag fortsätta och pysa runt i mina mysbyxor och tjocksockar ett tag till och kanske dricka en kopp espresso.

    3 kommentarer:

    JonasW sa...

    Haha. Va sa du? Hade de en zoomie som låg i sängen och skrev?

    ^^

    Anonym sa...

    Det var jag som skrev

    Kroppsdelar.nu sa...

    Hehe..du ä lolig du :-)