Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    torsdag 22 november 2007

    Maxi och puls

    Igår på lunchen var jag på nyöppnade Ica Maxi här i Sandviken. Det var väldigt mycket folk där. Många baskerbeklädda mellan 70 och döden. Men jag tog mig ut till slut. Affären såg bra ut iaf.

    Sen igår efter jobbet åkte jag till Högbo för att köpa ett spårkort. Det blev ett 10 gångerskort. Det löser man på Högbo Bruks hotell. De knäppte kort och sen var det klart! Sen var det bara att åka så mycket man orkade. Varje pass är 2 timmar som längst och jag var där och åkte i drygt en timme. Det duggregnade och var 2 plusgrader så det var väl inte ultimat klimat med det gick fint. Varje varv måste man då passera genom en grind och får man grönt ljus så är det bara att köra vidare. Man får se till att inte köra för fort vid passage för då kan det gå illa med diverse kroppsdelar.


    Det var också första passet med min nya pulsklocka av märket Suunto T3. En riktigt rolig pulsklocka med nya funktioner. Man kan bland annat köpa till en gps-modul till klockan så man ser vilken hastighet man håller samt hur långt man tog sig på sitt pass. En sådan ska jag önska mig! J

    Inga kommentarer: