Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    måndag 9 februari 2009

    Utmanad av Kenny

    Blev utmanad av min kompis Kenny på några frågor. Nu "utmanar" jag er

    4 Favoritprogram

    1. Mythbusters

    2. Lost

    3. Prison break

    4. Heroes

    4 Saker jag gjorde igår

    1. Åkte skidor

    2. Kollade på Lost

    3. Gaggade med Kenny

    4. Spelade innebandy

    4 Saker jag ser fram emot

    1. Skejtvasan 2009 med Lars & Lars

    2. Nån rolig konsert/festval i sommar

    3. Semester med Sara

    4. Börja klättra igen med Kenny utomhus

    4 Favoritrestauranger

    1. Church Street i Gävle

    2. Monroes i Sandviken

    3. En indisk på Söder i Sthlm som jag ej minns namnet på

    4. Min mors mat

    4 Saker på önskelistan

    1. Fortsätta att vara en lycklig människa

    2. Må bra och va frisk. Gäller även nära och kära

    3. Semester

    4. Inte oroa mig så mycket

    4 Stycken jag utmanar

    1. Johan Eriksson

    2. Lars Klefbom

    3. Lars Edman

    4. Magnus Holmgren





    Inga kommentarer: