Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 27 februari 2009

    Hundra

    På väg till Mora igår eftermiddag, så såg jag i Rättvik bilnr 100 och kan nu äntligen ta min "powerbrake" i platespottingen. Förhoppningsvis kanske jag blir av med förbannelsen och kan sluta spana efter nummerplåtar. Men jag antar att det blir svårt.

    Idag var det äntligen dags för skejtvasan och 45km för första gången för mig. Strålande sol, bra glid, bra kostuppladdning och bra ork. Och slutligen en bra tid.
    Mycket bättre än förväntat. Hade bara i min vildaste fantasi trott att jag kunde åka på 2,5 timme eller bättre. Det var skoj. Det var nog så att bilnr 100 var ett tecken på att formen var 100.

    Bifogar en bild på min kompis Lars strax innan mål.

    Inga kommentarer: