Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    måndag 8 december 2008

    Snor i skägget

    Innebandyn igår gick bra. Många mål från den nya klubban.

    Idag skulle jag åkt skidor men jag känner inte riktigt hundra så jag ställde in det hela. Är väl mest att jag känner mig trött för jag sovit för lite, men senaste gångerna jag tränat har det inte varit riktigt som det brukar. Bättre att vila då tänkte jag.

    Tur att man har Thomas Wassbergs autograf som man kan titta på ;-)
    Han kallades för "Säcken" av nån anledning och han var väldig tjurig. Sen hade han också oftast rätt mycket snor och/eller frost i skägget. Sånt skägg skulle man ha. Inte direkt snyggt, men manligt!

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Jag tycker du är snyggast utan skägg!