Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 5 december 2008

    Slow starter

    Morgonen började med att man snoozade tre gånger. Sen spratt man upp ur sängen som skjuten ur en kanon. Nä, inte riktigt. Har hört att om man har lågt blodtryck så kan man ha svårt att kravla sig upp ur bingen. Det verkar stämma. En enkel espresso och fil och flingor så var man så pånyttfödd igen.
    Hade en lunchdate på kinarestaurang med Sara igen. Men där fick vi inte vara ifred för mass folk från mitt jobb dök upp. Till och med VD med son.

    Idag har det faktiskt snöat lite och då blev jag sugen på att åka lite skidor trots att jag åkte igår. Det gick trögt i spåren igår så jag vallade med riktigt valla som man värmer in med strykjärn idag och det gick mycket lättare att åka då. Men jag var för trött för att jag skulle orka åka så långt. Det blev bara 10km. Igår blev det 12km.

    Inga kommentarer: