Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 27 januari 2008

    Tårta i förväg


    Igår (lördag) firade jag min 30 årsdag med familjen några dar i förväg. För att göra det lite extra skojigt så försökte vi göra en tårta med skid- och klättertema eftersom det är två saker jag gillar. Uppe på tårtan spritsade vi ett klassiskt skidspår och brevid detta ett skejtspår. Sedan gjorde vi även två bergstoppar med klättrare i. Som "elljus" i spåret satte vi dit 30 ljus. Det var lite tufft att blåsa ut den mängden ljus. Undrar hur det är att blåsa ut antalet?
    Kroppsligt så känner jag mig inte äldre, men hårsvallet börjar dessvärre tunna ut. Det ser man tydligt om man surfar in på google och väljer kartor och söker på mitt namn ;-)
    Om några år ser man väl ut som ett ägg :-)

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Grattis!