Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 20 januari 2008

    Lurar..


    Hörselskydd med radio. En riktigt höjdare. Kan man ha i stället för mp3-spelare då man tränar. Närå, det blir nog lite varmt. Men vilka lurar. Och jag luras inte.
    Har just varit ute och löpt min 5km-runda. Man märker resultat, för på en vecka så har jag förbättrat mig 4 min på den sträckan! Och idag var det faktiskt lite sol och nära 0 grader så det var härligt. Via min pulsklockas träningsprogram i datorn så kan man få ut fina diagram över senaste exempelvis veckan.

    Igår var vi på Brynäs-Timrå i hockey. Fick biljetter från jobbet, så det var gratis och bra platser. Det hela slutatade med att jag blev glad och Sara mindre glad... Men det var första segern för Timrå mot Brynäs denna säsong.

    Inga kommentarer: