Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 30 maj 2010

    Enhjuling träning 6

    Idag så hade jag bestämt mig för att försöka cykla till jobbet (fast det är söndag). Anledningen är att det bara är ca 1,1km dit och relativt platt.
    Jag började svajigt och fick värma upp lite först innan jag fick in snitsen.
    Mötte lite folk i parken. Och de kollade väl lite konstigt på mig :-D

    Provade även att filma då jag cyklade med det är ganska svårt eftersom man håller balansen med armarna. På vägen hem lyckades jag cykla i ett sträck från jerntorget till toaletterna i parken; en sträcka på ca 600m. Jag var tvungen att hoppa av cykeln då för jag hade sån mjölksyra i benen. Pulsen var också ganska hög, så det måste vara bra träning.
    http://connect.garmin.com/player/35027063

    Inga kommentarer: