Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 29 maj 2010

    Enhjuling träning 3

    Liks bra att köra på om man vill lära sig nått. Jag funderade igår på vad man skulle kunna ha för stöd om man inte har nån kompis med sig eller hela tiden vill cykla vid en vägg eller ett räcka. Jag tänkte att en pinne med hjul skulle kanske va nått. Men till slut kom jag fram till att jag skulle använda min gamla innebandyklubba. Jag vände den upp och ner så det blev som en stödkrycka. Fungerade väldigt bra må jag säga. Till slut kunde jag cykla med klubban i handen och bara ta stöd då och då. Kom som mest upp i 58 varvs trampande utan stöd.
    Jag cyklade också massor av varv runt innebandyhallen i parken. Den finna där är att det är asfalt runt om och tak. Det kom regn då jag var ute, men det gjorde ingenting. Nu är man lite mör i kroppen igen. Kul att man gör framsteg.
    http://connect.garmin.com/activity/34915433

    Inga kommentarer: