Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 4 april 2009

    Vit addidasväska

    Idag köpte Sara en vit addidasväska i Gävle.
    Vi åkte till Valbo och Sara hade sin nya väska på sig. Då vi gick in på Inter Sport så pep det i larmenheten där. Det satt inget larm kvar på väskan så vi vet inte vad det berodde på, men lite skumt var det ju. Personalen där provade att avlarma väskan massa gånger. Till sist så pep det inte då man passerade larmenheten.
    Precis så var det ju då vi var i Lyon i höstas och jag köpt en vit addidasväska. Fast då hade de glömt att ta bort larmgrejen på väskan, så det pep då jag gick in i affären igen.

    Så kom ihåg att vara försiktig om du köper en vit addidasväska. DET KAN STRAFFA SIG!!! :-D

    Sen har vi också kollat lite på soffor idag och jag har även svurit lite över växeljustering på mountainbiken. Det slutar nog med att jag lämnar in eländet på en cykelaffär i stället för att spotta och fräsa hemma.. ;-)
    Pratade med en trevlig herre på Valbo cykelservice idag och fick några tips, men jag ska nog kontakta honom angående cykelservice.

    Inga kommentarer: