Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    lördag 18 april 2009

    Skogtur

    I eftermiddag har jag bestämt mig för att provcykla lite i terräng med min nya mtb. Jag har fått tips om en högt belägen bana (där det torde vara skapligt torrt) av en kollega på jobbet. Sara åker på fest i Söderhamn så jag har hela dagen att cykla vilse på.
    Kollegan på jobbet som cyklat en hel del sa att man bör ha med sig en hel del verktyg så att man kan fixa cykeln i skogen om nått händer. Inte så kul om man måste gå hel sträckan.
    Så nu har jag med en extra cykelslang och verktyg. Man ska ju förstås också ha hjälm och handskar så att man klarar en vurpa bättre. Sen kommer jag naturligtvis även ta med vatten, telefon och gps.

    Tar jag mig sen hem levande så ska jag nog lira lite sonic and the black knight på nintendo wii

    Inga kommentarer: