Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    söndag 31 augusti 2008

    Kort

    Idag så var det Högbodagen och då var det 500kr rabatt på ett skidkort i Högbo. Lite tidigt dock att köpa ett sådan men de ska öppna spåren i oktober. Får väl hoppas att det blir en dålig vinter iaf före jul så att man tjänar in kortet.
    Igår såg vi Arn 2 på bio i Gävle. Säger inget så jag inte avslöjar nått för de som ev tänkt gå.
    Nyss hemkommen från en löprunda nu, där jag testade mitt nya vätskebälte. Ett bälte med 4 st flaskor på ca 2dl vardera. Jag valde att bara ha två flaskor med på min runda. Blir ju rätt tungt och skvalpigt annars. Funkade rätt bra iaf. Lite bökigt att få tillbaka dem i bältet samtidigt som man springer.
    Har spanat efter bilplåt 027, men det går tungt...

    Inga kommentarer: