Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 1 augusti 2008

    003-005

    Idag blev det ketchupeffekten ang platespotting då jag till slut fann registreringsskylt med nr 003 i Sthlm efter hopplöst letande på Gotland i 4 dar. 003 såg jag komma åkande då vi åkte buss till badet, så därav inget bildbevis. Sen kom 004 av bara farten som var en bil som stod parkerad utanför lars lägenhet. Sen bara en stund senare så såg jag 005. Nu sitter jag på tåget hem.
    Det var meningen att Sara skulle möta upp mig i Stockholm för vi skulle se en konsert med en symfoniorkester i en kyrka som spelar filmmusik. Men SJ fuckade upp den glädjen när deras fantastiska tåg var 1h sen. SJ= DYRT OCH DÅLIGT!
    Biljettpengarna fick Sara iaf tillbaka men konserten gick i stöpet och de pengarna får vi ej tillbaka. Glädjedödare!!

    1 kommentar:

    Johan sa...

    Trist med konserten. :(
    Jag var uppe vid 055 på "plate spotting" när jag slutade för en herrans massa år sedan. :)