Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 20 juni 2008

    Lugn midsommar

    Idag är det midsommarafton och det blev en lugn sådan utan någon speciell händelse
    1. Sov till kl 11 i morse så det blev ca 11 timmars sömn. Det var skönt och välbehövligt efter en vecka med dålig sömn. Man blev som en ny människa.
    2. Sen blev det frukost på balkongen. Men det var inte så varmt för det blåste.
    3. Sen packade jag upp några flyttlådor.
    4. Eftersom det inte var speciellt fint väder (varierat väder) så slötittade vi sen lite på TV (de få kanaler vi har på digital-TV).
    5. Midsommarmiddag av ett litet annorlunda stuk. Pulvermos och kall pepparlax (som jag fick på fiskeresan med jobbet). Det var mycket gott.
    6. Jag tog mig ut på en liten löptur efter hälsans stig. Vackert där. Lyckades springa fel på vägen hem och kom fram vid Sandbacka Park, så det blev lite längre runda. Jobbigt att det blev mycket asfalt eftersom jag sprang i tåskor.
    7. Nu sitter jag och tittar på kvartsfinalen mellan Kroatien - Turkiet. Kroatien borde väl vinna. Men man vet ju aldrig. Bara 3 personer i EM-tipset som tror på Kroatien och ingen som tror på Turkiet.

    Inga kommentarer: