Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    måndag 28 april 2008

    Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen

    Detta har jag gjort idag efter jobbet:

    1. Hämtat 7 banankartonger på Ica Maxi.
    2. Pussat på Sara
    3. Ätit + borstat tänderna.
    4. Varit hos tandläkaren första gången på 4 år. En yngre trevlig kvinnlig tandläkare. Som vanligt så pratar och ställer tandläkaren frågor då man har fulla truten med grejer. Vet inte riktigt hur de tänker där, men de är iaf trevliga. Jag hade inga hål denna gången heller. Skönt, för då står man fortfarande på 0 hål totalt i livet. Vi gjorde ett test på kemin på gymnasiet av buffertförmågan hos vår egen saliv. Dvs hur bra saliv man hade. Inte för att skryta utan som ren info så låg jag i topp där.
    5. Ringt min mor.
    6. Varit på dollarstore, rusta och öb. Det slutade med en lakritspuck, laststroppar och en kompressor.
    7. Ätit 1 st macka med ost+vatten
    8. Löpt 5,08km.
    9. Ätit gröt
    10. Ätit "sull"
    11. Deklarerat.
    12. Ringt min far.
    13. Bloggat och spelar lite dator.
    14. Nu närmast väntar duschen
    15. Sen en puss eller tre på Sara
    16. Snarkofagen. Go natt!

    1 kommentar:

    Anonym sa...

    Du ligger i som en liten igel :)