Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 4 juni 2010

    Enhjuling träning 11

    Igår hade jag en enhjulingsfri dag. Det var behövligt för jag var stel lite överallt och lite allmänt slut. Men idag på min lediga dag så var det dags igen. Jag var på Team Sportia och handlade mig en egen enhjuling. En mer terränggående modell. Denna har bredare däck och grövre däckmönster. Ungefär som på en mountainbike, fast det är fortfarande bara 20 tum. Denna var faktiskt lättare att cykla på. Det gör ju inget ;-)
    Jag cyklade runt i närområdet i ca 25 minuter och det gick väldigt bra. Lyckades till och med cykla upp för den branta kullen i parken. Där stod en lågstadieskolklass. Jag fick applåder och jubelrop. Inte helt fel :-D

    Inga kommentarer: