Jonas twitter-inlägg

    follow me on Twitter

    Blogginlägg

    Blogginlägg

    fredag 6 november 2009

    Fredag eftermiddag...

    Skönt med helg efter en kämpig dag.
    Vaknade med en dunkande huvudvärk kl 06.30. Åt frukost och tog en ipren. Vilade 10 min innan jag gick till jobbet. På kontoret så jobbade jag och lyssnade på Kents nya skiva röd. Huvudvärken släppte inte så jag tog en till ipren till vid kl 11. Sen efter lunch så bar det iväg till en liten drifttagning. Inte den roligaste dagen att koppla om i ett elskåp. Fredag eftermiddag...
    Men det gick bra. Och till sist så släppte skallebanken. Härligt. Middagen avnjöt jag och Sara på Agagrillen.
    Imorgon öppnar skidspåret :-D

    2 kommentarer:

    Kenny sa...

    Skallebank, inge vidare. Det är skönt med Fredag och att äntligen få lämna slaveriets boning.

    Ha en bra helg!

    Swedes rules!

    Kroppsdelar.nu sa...

    Detsamma mannen :-D